• 1401/12/13 - 07:10
  • - تعداد بازدید: 301
  • - تعداد بازدیدکننده: 24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بروز رسانی سیستم مالی دانشجویان شهریه برداز

بروز رسانی سیستم مالی دانشجویان شهریه برداز

تست

با سلام و احترام

با توجه به ضرورت تغییر رویه در محاسبه شهریه دانشجویان شهریه‌پرداز از ساختار سنتی به روش آنلاین و پیگیری‌های انجام گرفته، سیستم‌های مالی راه‌اندازی و بروز رسانی شده‌اند. هم‌اکنون برای دانشجویان ورودی سال 1397 به بعد، امکان بررسی "کارنامه مالی" وجود دارد. در این کارنامه، شهریه به تفکیک نیمسال قابل مشاهده است و جزئیات امور مالی از جمله مبلغ شهریه ثابت و متغیر در هر نیمسال، گزارش پرداختی دانشجو و سایر گزارشات در دسترس دانشجو و کارشناس قرار دارد. با توجه به سیستم محاسبه خودکار و کسر پرداختی‌های دانشجو از شهریه کل،  امکان پرداخت باقیمانده شهریه از تب "پرداخت برخط شهریه" در سامانه هم‌آوا توسط دانشجو فرام گردیده است. در این روش نیازی به مراجعه به بانک، استعلام از واحد مالی و ثبت فیش به صورت دستی وجود ندارد و واریزی‌ها بلافاصله در سیستم پرداختی دانشجو ثبت می‌گردند.

در خصوص نحوه تخصیص شهریه هر ترم، شهریه ثابت به اولین ترمی که واحد پایان نامه اخذ می‌شود تعلق نمی‌گیرد لذا در اولین ترمی که واحد پایان نامه اخذ شد فقط شهریه مربوط به واحد پایان نامه دریافت شده و پس از این ترم تا نیمسالی که دفاع انجام شود به ازای هر ترم یک شهریه ثابت دریافت شده و بابت واحد پایان نامه شهریهای دریافت نمی‌شود.

خواهشمند است دانشجویان مقطع دکتری ورودی سال 1397 به بعد با مراجعه به تب "کارنامه مالی" در سامانه هم‌آوا، پس از مشاهده شهریه‌های تخصیص یافته به تفکیک نیمسال‌ها، در صورت عدم ثبت فیش واریزی در سیستم مالی، پس از دریافت تأییدیه واریز از واحد مالی، فیش را از طریق گروه برای ثبت در سیستم مالی به واحد آموزش ارسال نمایند.

با تشکر

 

  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار و اطلاعیه
  • کد خبر : 25696
کلمات کلیدی
هدیه  راه‌پیما
خبرنگار

هدیه راه‌پیما

عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: